سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اخبار کارشناسی ارشد

آخرین مهلت ثبت درخواست بازگرداندن هزینه ثبت‌نام ارشد 96 دانشگاه آزاد

آخرین مهلت ثبت درخواست جهت عودت وجوه ثبت‌نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 96 دانشگاه آزاد اسلامی، ساعت 24 روز دوشنبه 18 بهمن ماه است.

به گزارش مسترتست، به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، آن دسته از داوطلبان آزمون ارشد 96 این دانشگاه که در مرحله قبل نسبت به ثبت نام خود در سامانه عودت وجوه اقدام و بدلیل ثبت نادرست اطلاعات، موفق به دریافت وجه کارت اعتباری ثبت نام خود نشده اند و داوطلبانی که در مرحله قبل موفق به ثبت اطلاعات خود نشده اند، می توانند برای ثبت اطلاعات حساب خود به سامانه www.azmoon.org مراجعه نمایند.

1– داوطلبان لازم است با شناسه ثبت نام و رمزی که در اختیار دارند، با مراجعه به سامانه فوق نسبت به ثبت اطلاعات حساب خود اقدام نمایند.

2– اطلاعات حساب شامل: نام و نام خانوادگی صاحب حساب و شماره شبای حساب لازم است به نام شخص داوطلب آزمون باشد.

3– داوطلبان لازم است در وارد نمودن شماره شبای حساب خود دقت نمایند زیرا در صورت عدم ثبت اطلاعات صحیح امکان عودت وجه ثبت نام وجود ندارد .

4– از آنجایی که برای هر کارت اعتباری خریداری شده تنها یکبار امکان ثبت نام وجود دارد، لازم است داوطلبان در وارد نمودن اطلاعات دقت نمایند زیرا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود ندارد

اعلام جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 95 آزاد

مدارک، نحوه و زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن ماه 1395 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پرونده کلیه پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت بهمن ماه 95 کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی جهت احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیت های عمومی سازمان مرکزی دانشگاه به اطلاع محل های دانشگاهی خواهد رسید.

مشمولان خدمت وظیفه عمومی لازم است براساس مقرراتی که از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام گردیده و همچنین مندرجات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 ضوابط مربوطه را رعایت و وظایف محوله را به موقع انجام داده باشند و دانشگاه در قبال عدم رعایت آن مسئولیتی ندارد. از جمله آن که از زمان فراغت از تحصیل بیش از یک سال سپری نشده باشد و چنان‌چه بیش از یک سال از اتمام تحصیل آنان در دوره کارشناسی سپری شده باشد به موقع به خدمت اعزام شده باشند.

پذیرفته شدگان نهایی کلیه رشت‌ ها لازم است شخصاً در روز شنبه 9/11/95 و یکشنبه 10/11/95 با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به واحدهای ذیربط مراجعه نمایند.

قابل توجه است که عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 95 دانشگاه آزاد

نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 1395 دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش مسترتست، به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان شرکت کننده در این مرحله از تکمیل ظرفیت آزمون های فوق می توانند با مراجعه سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com از نتیجه انتخاب رشته خود اطلاع یابند.

بازیابی شماره داوطلبی و پرونده از طریق شماره تلفن گویای 4743 و شماره گیری کلیدشماره 3 فراهم می باشد.

پذیرفته شدگان میتوانند روزهای شنبه و یکشنبه 9 و 10 بهمن ماه جهت ثبت نام به واحد دانشگاهی پذیرفته شده خود، مراجعه نمایند.

 

ثبت‌نام 70 درصد مشمولان عودت وجوه ثبت‌نام آزمون‌های تحصیلات تکمیلی آزاد

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: تاکنون 70 درصد مشمولان عودت وجوه ثبت‌نام آزمون‌های تحصیلات تکمیلی 1396 دانشگاه آزاد در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام نیز هست.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی علوی‌فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: 70 درصد مشمولان عودت وجوه ثبت‌نام آزمون‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در سامانه ثبت‌نام کردند و 30 درصد نیز به علت کامل نبودن اطلاعات بانکی هنوز جزء ثبت‌نامی‌ها به شمار نمی‌روند و مهلت ثبت نام در این مرحله نیز تا پایان فردا سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه است ولی ممکن است زمان ثبت‌نام برای عودت وجوه داوطلبان تا شنبه نهم بهمن‌ماه تمدید شود.

وی افزود: در حال حاضر ثبت نام برای عودت وجوه داوطلبان آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد انجام می‌شود و آن دسته از داوطلبانی که در مرحله قبل نسبت به ثبت نام خود در سامانه عودت وجوه اقدام و بدلیل ثبت نادرست اطلاعات، موفق به دریافت وجه کارت اعتباری ثبت نام خود نشده‌اند و داوطلبانی که در مرحله قبل موفق به ثبت اطلاعات خود نشده‌اند، می‌توانند برای ثبت اطلاعات حساب خود به سامانه www.azmoon.org مراجعه کنند.

علوی‌فاضل گفت: داوطلبان لازم است با شناسه ثبت نام و رمزی که در اختیار دارند با مراجعه به سامانه فوق نسبت به ثبت اطلاعات حساب خود اقدام کنند، اطلاعات حساب شامل نام و نام خانوادگی، صاحب حساب و شماره شبای حساب لازم است به نام شخص داوطلب آزمون باشد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اظهار داشت: داوطلبان لازم است در وارد کردن شماره شبای حساب خود دقت کنند. زیرا در صورت عدم ثبت اطلاعات صحیح امکان عودت وجه ثبت نام وجود ندارد و از آنجایی که برای هر کارت اعتباری خریداری شده تنها یکبار امکان ثبت نام وجود دارد، لازم است داوطلبان در وارد کردن اطلاعات دقت کنند زیرا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود ندارد.

وی افزود: تاکنون وجه ثبت‌نامی 30 هزار نفر از داوطلبان عودت داده شده است و پرداخت وجه برای 6 تا 7 هزار نفر باقی مانده است.

 

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 95 آزاد تا آخر هفته

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 1395 دانشگاه آزاد اسلامی طی چهار روز آینده اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از پایان مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 شنبه دوم بهمن ماه خبر داد.